پیستون
سه شنبه , آذر ۱۱ ۱۳۹۹
خانه / پیستون / پیستون پژو پارس با قیمت درب کارخانه

پیستون پژو پارس با قیمت درب کارخانه

فروش پیستون پژو پارس با قیمت درب کارخانه از طریق تماس با واحد فروش این مجموعه مهیا شده است. پیستون های پژو پارس تولیدی این مجموعه بر اساس استاندارد خودروسازی ایران خودرو تولید و با ارزانترین قیمت بازار به فروش می رسد. برای خرید این محصول با مدیریت فروش تماس حاصل نمایید.

خرید پیستون پژو پارس با قیمت درب کارخانه

در این مجموعه انواع پیستون پژو پارس برای موتورهای XU7 و TU5تولید می شود.
هر یک از این پیستون ها مطابق با استاندارد خودروسازی ایران خودرو طراحی و تولید می شوند.
در مرحله کنترل کیفی تمامی پارامترها و مشخصات کیفی مهم پیستون ها مورد بازبینی و کنترل قرار می گیرند.
همچنین صحت مونتاژ قطعاتی چون رینگ ها با ابزارهای دقیق و استاندارد کنترل می گردد.
برای خرید عمده این محصول با قیمت درب کارخانه می توانید با واحد فروش در ارتباط باشید.

از انواع قطعات تولیدی این مجموعه برای انواع موتور پژو پارس می توان قطعات زیر را برشمرد:

  • میل لنگ انواع پژو پارس
  • میل سوپاپ انواع پژو پارس
  • شاتون انواع پژو پارس
  • سرسیلندر انواع پژو پارس

پیستون پژو پارس

خارج از محور گژن پین

در طراحی پیستون پژو پارس و به طور کلی هر پیستونی باید به شرایط کاری پیستون توجه کرد.
یکی از نکاتی که در طراحی و ساخت پیستون به آن توجه می شود انحراف محور گژن پین پیستون است.
در موتورهای جدید برای جلوگیری از ضربه زدن پیستون در هنگام تغییر جهت پیستون در ابتدای زمان قدرت محور گژن پین را نامتقارن می سازند.
اگر محور گژن پین روی محور پیستون قرار گیرد در انتهای کورس تراکم به دیواره کوبیده می شود.
با نامتقارن بودن محور اتصال گژن پین روی پیستون، در کورس تراکم پیستون کج حرکت می کند.
یعنی قسمت بالای آن به دیواره راست و قسمت پایین آن به  دیواره چپ تکیه دارد.
بنابراین موقع تغییر جهت پیستون، به علت در تماس بودن قسمت پایینی پیستون با سیلندر تغییر جهت تدریجی است.
این امر باعث از بین رفتن عمل ضربه زدن پیستون به دیواره چپ می گردد.

پیستون پژو پارس

حرکت رینگ ها در پیستون پژو پارس

رینگ ها باید در شیار پیستون پژو پارس حرکت روان داشته باشند.
این امر باعث می شود در شرایط مختلف با فشرده شدن به دیواره سیلندر عمل آب بندی محفظه انجام شود.

همچنین لقی زیاد باعث عبور روغن از کارتل به محفظه احتراق و فرار گاز از محفظه به کارتل می شود.
بنابراین میزان لقی پیستون باید در حد تعیین شده باشد.
برای اصلاح رینگ ها مطابق دستورالعمل زیر اقدام نمایید:

  • رینگ ها را با رینگ باز کن روی پیستون نصب یا از پیستون جدا کنید.
  • رینگ را توسط پیستون داخل سیلندر طوری قرار دهید تا به صورت افقی در وسط پیستون قرار گیرد.
  • فاصله دهانه رینگ را توسط فیلر اندازه بگیرید.
  • چنانچه فاصله دهانه رینگ بیش از حد مجاز بود رینگ ها را تعویض نمایید.
  • چنانچه فاصله دهانه رینگ ها از مقدار مجاز کمتر بود می توان آنها را اصلاح کرد.

پیستون پژو پارس

 عیوب پیستون پژو پارس

یکی از قطعات مهم و حساس موتور که در عملکرد قطعات دیگر نقش دارد پیستون است.
اختلال در عملکرد پیستون و بروز عیوب در آن می تواند باعث خرابی موتور و کاهش قدرت آن شود.
برخی از ایرادات رایج در پیستون عبارتند از:

  • تغییر رنگ تاج پیستون به قهوه ای
  • وجود لکه های سیاه در بخش پایینی پیستون
  • ایجاد ضایعات خاکستر
  • وجود براده ها در بین پیستون و سرسیلندر
  • ترک برداشتن تاج پیستون
  • شکستگی در دامنه پیستون
  • گیر کردن پیستون در سیلندر

می توان گفت که اصلی ترین بخش موتور که وظیفه تبدیل سوخت به انرژی مورد نیاز حرکت قطعات را دارد محفظه سیلندر است.
بنابراین هرگونه اخلال در موقعیت و عملکرد پیستون می تواند حرکت خودرو را مختل نماید.
در شرایط بحرانی زمانی که پیستون گریپاژ کرده و در سیلندر می چسبد موتور از کار خواهد افتاد.
دقت در انتخاب و خرید پیستون با کیفیت می تواند تا حدودی عملکرد موتور را بهبود بخشد.

پیستون پژو پارس

جهت سفارش خرید عمده پیستون پژو پارس با مدیریت فروش در ارتباط باشید.

جهت خريد اين محصول ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
مشاوره و فروش
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09127655066
شماره تلفن ثابت: 03157478070
شماره فکس: 03157248019
پست الکترونيکي: info@golpamotor.com

مطلب پیشنهادی

ست پیستون پراید

خرید ست پیستون پراید به صورت کامل

خرید ست پیستون پراید به صورت کامل از طریق مراجعه به نمایندگی های مجاز و …

پیستون
لوازم یدکی